وبلاگ سیب های سرخ

زندگی را با طعم سیب سرخ تجربه کنید

وبلاگ سیب های سرخ

زندگی را با طعم سیب سرخ تجربه کنید

فال روزانه بیست و یکمین روز از ماه مهر در سال 1398

فال روزانه 21 مهر , فال فردا بیست و یک مهر , طالع بینی 21 مهر ماه

فال روزانه ۲۱ مهر

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه ۲۱ مهر ۹۸ در ادامه با وبلاگ سیب های سرخ همراه باشید.

فال روزانه ۲۱ مهر

فال متولدین فروردین ماه

در حال حاضر قابلیت این را دارید که ظاهردسازی افراد را تشخیص دهید و پشت نقاب آن‌ ها را ببینید. ممکن است تردیدهایی به سراغ شما بیاید که حال شما را بهم بریزد همچنین در این میان ممکن است از یک نقشه پنهانی اطلاع پیدا کنید که به حس ششم شما باز می‌ گردد. بهتر است عقب‌ نشینی نکنید و فریب مشکلات را نخورید و در دام آن‌ ها نیفتید سیاست به خرج دهید تا از این مهلکه جان سالم به‌ در ببرید. کسی که همیشه فکر می کردید با شما دشمنی دارد در واقع یکی از بزرگ‌ ترین دوستان و متحدان شما می باشد.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز به این نتیجه رسیده اید از روابطی خود نمی‌ توانید توقعات زیادی داشته باشید. همچنین سعی ندارید بر ترس و شکی که دارید غلبه کنید و خود ره مانند قهرمان نشان دهید. در حال حاضر ترجیح می‌ دهید با همان روال سابق پیش بروید. به شما توصیه می کنین دل به دریا بزنید و یک‌ بار برای همیشه با مشکلات رو به رو شوید. اگر روند سابق را در پیش بگیرید به جایی نخواهید رسید.

فال متولدین خرداد ماه

امروز ه اطلاعاتی دست پیدا. می کنید که پیش از این هم در جلوی چشمان شما بود اما به آن توجهی نمی‌ کردید. در حال حاضر فکر می‌ کنید دیگران شما را دوست دارند و به خاطر خلاقیت‌ هایی که دارید به سمت شما می‌ آیند و شمار تشویق می‌ کنند اما در واقع نقشه‌ های دیگری در ذهن دارند. یک‌ بار برای همیشه وارد مهلکه شوید و مشکلات را حل کنید تا بتوانید انرژی مثبت خود را به دست بیاورید. مطمئن باشید همه چیز تغییر خواهد کرد و به سطوح موفقیت بسیاری دست پیدا می‌ کنید.

فال متولدین تیر ماه

اطرافیان شما به ارزش‌ ها و اعتقاداتی مقید هستند که برای شما چندان مهم نیست و قابل احترام هم شاید نباشد در مقابل دوست دارید اطرافیان شما اعتقادات شما را بدانند و به آن احترام بگذارند. اما چنین چیزی را از آن‌ ها نخواهید دید و همین عامل می‌ تواند باعث شود شما کمی عصبی و پریشان شوید. همچنین این موضوع باعث می شود از دیگران کمی فاصله بگیرید. بهتر است در حال حاضر همه چیز را به خوبی بررسی کنید و مسیر فکری خود را مشخص کنیید زیر هوشمندانه ترین کار همین است که بگذارید احساسات شما راهنمای شما باشند.

فال متولدین مرداد ماه

دیگران فکر می‌ کنند شما زندگی بسیار شاد و خوبی دارید اما در واقع و در باطن بسیار مشکل دارید و اندوه بسیاری در دل دارید. نقابی به خود زده‌ اید که ظاهری آرام را به شما داده اما در پشت نقاب همه چیز پر از آشفتگی و مشکل است. بهترین کار این است که در حال حاضر احساسات خود را بروز دهید و در مورد مشکلات خود با یک دوست قابل اطمینان صحبت کنید تا کمی از دشواری مسیر برای شما کاسته شود. اگر افکار پریشان دازید بهتر است افکار خود را روی کاغذ بنویسید و با دیگران تعامل داشته باشید.

فال متولدین شهریور ماه

خیلی دوست دارید خواسته‌ هایی که دارید با دیگران هماهنگ باشد اما شاید نیت هایی که دارید با مخالفت دیگران رو به رو شود. فردی از اطرافیان شما رازی را پنهان کرده که مایل هستید آن را بدانید تا نگرانی‌ هایتان برطرف شود. اگر در مورو نگرانی‌ هایی که دارید با فردی صحبت نکنید ممکن است آن‌ ها به خشم تبدیل شود و از طرفی شاید حدس اشتباه در مورد نگرانی خود بزنید. پس بهتر است ترس‌ هایتان را بروز دهید تا بتوانید حقیقت را متوجه شوید و از تاریکی‌ ها رها شوید.

فال متولدین مهر ماه

اتفاقات جدیدی در حال رخ دادن هست که ممکن است بر روی روابط شما با یک دوست صمیمی تأثیر بگذارد. چیزی مانند یک موج عظیم که می‌ تواند این رابطه را مورد هجوم قرار دهد هر چند که ممکن است این اتفاقات هنوز رخ نداده باشد اما شما به شدت وجود آن را حس می‌ کنید. توصیه ای که به شما می کنیم این است خون‌ سردی خود را حفظ کنید و آرامش خود را از دست ندهید. با اعتقادات خود با مشکلاتی رو به رو شوید بدون شک شما پیروز خواهید شد.

فال متولدین آبان ماه

نیازی نیست در مورد همه افکاری که دارید به دیگران توضیح دهید. این رفتار شما ممکن است باعث شوند شما مورد انتقاد قرار بگیرید تمایل ندارید دیگران را با خود غریب کنید اما چندان هم بر روابط صمیمی و با دوستان خود اعتقاد ندارید. نمی‌ توانید جلوی گفتن حقیقت را بگیرید اما در مقابل می‌ توانید خود را برای گفتن صداقت و پیامد های آن آماده کنید.

فال متولدین آذر ماه

امروز نمی‌ خواهید همه احساساتی که دارید را با دیگران درمیان بگذارید. دیگران فکر می‌ کنند تمام اتفاقاتی که دررون شما رخ می‌ دهد را با آن‌ ها به اشتراک می‌ گذارید اما در واقع احساسات درونی خود را به هیچ‌کس بروز نمی‌ دهید و بقیه از آن بی‌ خبر هستند اگر در روال و رویه کار خود را تغییر دهید به نفع شما خواهد بود.

فال متولدین دی ماه

در حال حاضر به‌ دقت روابط خود ره مورد بررسی قرار می‌ دهید و می‌ دانید که از رابطه ای که دارید چه می‌ خواهید اما در این میان مشکلی است که کم حرف به نظر می‌ رسید. چندان تمایل ندارید از دیگران دور و جدا بمانید اما از طرف دیگر هم نمی‌ خواهید خیلی بی‌ جهت خود را درگیر مسائل دیگران کنید. بهتر است کمی با احتیاط قدم بردارید هر جا احساس خطر کردید مسیر خود را از بقیه جدا کنید زیرا برای شما سودی نخواهد داشت.

فال متولدین بهمن ماه

در حال عرضه ایده‌ ها و افکار خوبی در ذهن خود دارید اما اگر این ایده‌ ها به خوبی پیش نروند و عملی نشوند نباید خود را سرزنش کنید. زیرا اصلاً تقصیر شما نیست و این را باید همیشه بدانید نمی‌ توانید همه اتفاقات را تحت کنترل خود در بیاورید. در حال حاضر اگر با خوش‌بینی و تفکر مثبت هم پیش بروید نتیجه خوبی نخواهید گرفت و باید از این مشکلات خلاص شد.

فال متولدین اسفند ماه

در حالات سطح آگاهی شما در بالاترین حد قرار گرفت به خاطر همین با احساساتی که رو به رو می شوید می‌ توانید به خوبی آن را درک کنید و پاسخ دهید. اگذ چشم خود را روی احساسات ببندید نمی‌ توانید از منبعی که به شما انگیزه می‌ دهد. استفاده کنید سعی کنید با احتیاط قدم بردارید و به ندای قلبی خود گوش دهید.

 

منبع :

فال روزانه بیست و یکم مهر ماه سال ۹۸

فال روزانه 21 ماه مهر خود را اینجا بخوانید

 طالع بینی روزانه برای روز 21 مهر 98

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۰
سامان بیگوند

طالع بینی

فال